Warning: include_once(/home/aromacoffe/domains/aromacoffee.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/ihcyhsuq/domains/aromacoffee.ir/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 22 Warning: include_once(): Failed opening '/home/aromacoffe/domains/aromacoffee.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php74/usr/share/pear') in /home/ihcyhsuq/domains/aromacoffee.ir/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 22 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/ihcyhsuq/domains/aromacoffee.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 قیمت انواع برندهای قهوه - قهوه آروما

قیمت انواع برندهای قهوه

چای ماسالا درجه یک برای کسانی که مصرف کننده عمده و یا جزئی هستند اهمیت زیادی دارد. قهوه یک نوشیدنی بسیار پرطرفدار است که برندهای مختلف آن در بین جوامع مختلف معروف شده اند. در ادامه این مطلب شما را با انواع برند قهوه آشنا می کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قهوه های برند

لاواتزا: این قهوه یک قهوه با سابقه 120 ساله است که به عنوان یک قهوه محبوب ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد. این قهوه برای دستگاه های اسپرسو ساز بسیار مناسب است و طعم و عطر دلنشینی دارد. دانه های قهوه لاواتزا ( لاوازا ) از اندونزی، آمریکای مرکزی و برزیل جمع آوری شده اند. طعم خامه ای چای ماسالا تی تی سا در کنار مزه خوش آن از دلایل محبوبیت قهوه لاواتزا است.

قهوه برند

کاریبو: کاریبو نیز یک قهوه برند است اما سابقه زیادی ندارد اما در همین مدت کم هم توانسته به محبوبیت زیادی در بین مردم برسد. برخی از کسانی که از کاریبو استفاده کرده اند معتقدند این قهوه بهترین طعم و عطر را در بین قهوه ها دارد. قهوه برند کاریبو این روزها در سراسر دنیا مخصوصا آمریکا بسیار معروف شده است.

ایلی: ایلی یک قهوه برند ایتالیایی است که معمولا به عنوان اسپرسو مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که تمایل زیادی به قهوه های صبحگاهی دارند معمولا ایلی را انتخاب می کنند. ایلی برخلاف سایر برندها مزه قهوه سوخته نمی دهد به همین دلیل طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

 

مولیناری: قهوه مولیناری یک قهوه بسیار جذاب با غلظت زیاد است. این قهوه تلخی فراوانی دارد و برای کسانی که علاقه مند به قهوه های تلخ باشند گزینه بسیار مناسبی است. عطر و رایحه متوسط به همراه کافئین زیاد از دیگر مشخصات قهوه مولیناری است. اگر به دنبال یک قهوه با کیفیت و اصیل هستید مولیناری بهترین پیشنهاد خواهد بود. قهوه برند

لامبورگینی: قهوه برند لامبورگینی یک قهوه ایتالیایی اصل و دارای کیفیتی بی نظیر است. یک نکته بسیار جالب در مورد قهوه لامبورگینی ترکیب اصالت قدیمی سنتی با تکنولوژی روز دنیا است. قهوه لامبورگینی ظرافت و هنر اصیل ایتالیایی را به نمایش می گذارد و با طعم و مزه منحصر به فردی که دارد هرکسی را به خود جذب می کند.

قهوه برند

کارارو: قهوه کارارو یکی از برندهای معروف قهوه ایتالیایی است که طعمی دلنشین و پایدار دارد. این برند قهوه در بین  شرکت برتر و پرطرفدار تولید کننده قهوه قرار گرفته است. دانه های این نوع قهوه کاملا با دقت و به صورت دستچین و از کشورهایی از جمله کلمبیا، ویتنام و برزیل جمع آوری شده اند.

قهوه برند

قیمت انواع قهوه های برند

همانطور که دیدید قهوه ها دارای برندهای مختلفی هستند که قیمت آنها نیز متناسب با نوع برند آنها می باشد. برخی از قهوه های گفته شده دارای محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان هستند و با توجه به تکنولوژی ویژه و منحصر به فردی که برای تهیه آنها در نظر گرفته شده است قیمت بیشتری هم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما